Vårt samarbete i 6 steg:

  • Ett offertmöte bokas där vi lyssnar in ditt behov och pratar om hur vi kan hjälpa dig på bästa sätt.
  • Du får en offert som i detalj beskriver vad som ingår och hur arbetsprocessen går till.
  • Efter att du godkänt offerten blir du kontaktad av en inredningsarkitekt för att boka ett uppstartsmöte.
  • Uppstartsmötet sker hos dig för stil- och behovsdiskussion samt uppmätning.
  • När inredningsarkitekten skissat klart på ditt koncept är du välkommen för en presentation på vårt kontor. Vi går igenom material- och produktförslag samt ritningar.
  • Nu är det den roligaste delen kvar! Nämligen att skrida till verket och skapa alla förändringar. Behöver du hjälp med projektledning kan vi sköta alla inköp, sömnader och renoveringsjobb som du vill ha gjorda.

Inte redo att ta steget?

Kom igång med inredningen själv genom att boka en konsultation eller workshop. Passar när du vill inreda själv men behöver lite råd.

Kontakta oss!

    Jag är intresserad av:
    Kontakta oss för att boka ett digitalt offertmöte!